sobota, 25 sierpnia 2012

Dlaczego taki tytuł....

Możliwe że większość z was zastanawia się dlaczego właśnie "Nie czekaj" . Możecie to interpretować na wiele sposobów co osobiście mi się podoba . Według mojego tłumaczenia oznacza to nie czekaj aż miłość do ciebie "przyjdzie" , ty przejmij inicjatywę , ale nie tylko o to tu chodzi , między innymi też o to by nie czekać w spełnianiu marzeń .


 Na tym blogu możecie zwracać się do mnie ze swoimi problemami . Dotyczącymi samoakceptacji jak i innymi . Chętnie pomogę na tyle ile będę mogła , wysłucham . Spróbuję być dla was taką Ciocią Dobrą Radą . Mam nadzieję że mi to wyjdzie . Ale do tego potrzebuję też waszej pomocy czyli proszę abyście "przychodzili" z problemami .


Problemy możecie wysyłać na adres e-mailowy który znajduje się w zakładce "kontakt" . Lub pod komentarzami w tej samej zakładce (tj. kontakt) .

Oprócz tego sama również będę pisała o różnych problemach współczesnych nastolatków więc blog (mam nadzieję) nie będzie świecił pustkami .

                                  Zaczynamy od dziś !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz